Якщо ви вирішили просувати свій сайт, то при пошуку інформації про агентства, що займаються написанням текстів на замовлення, напевно, не раз стикалися з такими поняттями як копірайтинг та рерайтинг. У чому ж їхня відмінність і що нового привніс SEO-копірайтинг, а найголовніше – що краще вибрати для бізнесу: копірайтинг чи рерайтинг?

  kopirayting2Що таке копірайтінг?

Будь-який сайт – це носій певної інформації. І найчастіше саме текстової інформації. Розміщення інформації на сайті має дві основні цілі:

  • робота з існуючими відвідувачами сайту (надання корисної інформації і, як наслідок, — вирішення завдань щодо збільшення конверсії, підвищення довіри до фірми тощо);
  • залучення нових цільових відвідувачів (потенційних клієнтів) через просування в пошукових системах за рахунок збільшення контентної бази.

Грамотно написаний текст допомагає залучити нових відвідувачів на сайт, оскільки пошукові системи дуже добре ставляться до сайтів, на яких багато унікального корисного контенту, однак цей текст здатний утримати потенційних клієнтів і навіть спонукати їх до здійснення певних дій (наприклад, до купівлі товару або послуги ). Саме з цією метою і було придумано копірайтинг – діяльність з написання текстів (найчастіше рекламного характеру). Копірайтер (по суті, журналіст) може і слоган для вашої нової рекламної кампанії придумати, і опис продукту (причому такий, що його одразу захочеться купити та спробувати), та інформативну статтю для сайту, яка допоможе збільшити відвідуваність.

Мета копірайтингу – написати яскравий, ємний та цікавий текст, який легко читався б і «чіпляв» потенційних клієнтів. Головна умова при цьому – текст має бути унікальним. Способів створення такого тексту є кілька. В одному випадку копірайтер може написати текст з нуля, ґрунтуючись на своєму досвіді або поспілкувавшись із фахівцями у потрібній галузі, а в іншому – не виходячи з-за комп'ютера, вивчити кілька джерел в Інтернеті, розібратися в темі та потім уже написати унікальний текст. У другому випадку зазвичай говорять про рерайтинг.

Отже, копірайтинг - це створення унікального тексту з нуля, який містить оригінальну ідею і в якому не використано думки з інших джерел.

SEO-копірайтингSEO-kopirajting.

Це певна техніка створення та редагування текстів для web-сайтів таким чином, щоб, по-перше, користувач міг легко прочитати і зрозуміти текст, і по-друге, щоб текст містив необхідні для пошукового просування ключові слова в потрібних місцях і необхідних пропорціях . Основним завданням SEO копірайтингу є підвищення рейтингу сайту в результатах видачі пошукових машин при здійсненні пошуку за ключовими запитами.

Завдання SEO копірайтингу:

  • просування сайту в пошукових системах
  • надання користувачам потрібної інформації у зручному вигляді
  • маркетинг і реклама товару, що продається

Ця творчість тут не пройде «копіпаст». Важливо відчувати за собою хоча б невелику здатність писати тексти та вміти висловлювати свої думки у письмовій формі. У копірайтинг для пошукової оптимізації потрібно дуже тонко поєднати креатив і технічний процес. SEO-копірайтинг - це не тільки маніпулювання ключовими словами та тегами. У текст сайту або статті необхідно вкраплювати посилання на потрібні сторінки. Адже стаття може бути опублікована і на зовнішніх ресурсах, у цьому разі через копірайтинг ми сприятимемо посилочному ранжируванню.

Що таке рерайтінг?

Рерайтінг - це, по суті, переробка існуючої статті. Як джерело може бути використана не одна стаття – тоді це вже складний рерайтинг, який цінується на порядок вище. Слід розуміти, що рерайтинг – це в жодному разі не плагіат, рерайтинг не передбачає копіювання навіть частини тексту. Плагіат – це «вкрадений» текст (тобто передрукований без посилання джерело), тобто передбачає порушення авторських прав. Крім того, такий текст не тільки не допоможе вам просунути сайт, а й, навпаки, може знизити його відвідуваність, оскільки пошукові роботи вже не сприйматимуть його як унікальний.

Рерайтинг - це переписування тексту своїми словами при збереженні основної думки вже існуючого тексту. Проте для сайтів в основному використовується SEO-рерайтинг, тобто переписування тексту з урахуванням пошукових фраз і ключових слів.

SEO-рерайтинг

Текст, підготовлений для інтернет-ресурсу, має свої особливості та має відповідати певним вимогам. Найчастіше на замовлення пишуться тексти для пошукової оптимізації (SEO) та просування сайту в пошукових системах, тому простим рерайтинг тут не обійтися. У такому разі краще звернутися до фахівців з seo-рерайтингу (або seo-копірайтингу), які напишуть текст з урахуванням необхідних запитів – ключових фраз та слів. Причому хороший фахівець із seo-рерайтингу зможе зробити такий текст інформативним, цікавим та грамотним, а не бездумно наповнить його пошуковими фразами та ключовими словами.

Вартість копірайтингу та рерайтингу

Ціни на рерайтинг, копірайтинг та SEO-рерайтинг у різних компаній, агентств та копірайтерів-фрілансерів можуть відрізнятися в рази. На що ж орієнтуватися і як не потрапити в халепу, обираючи фахівців з рерайтингу та копірайтингу?

Замовити копірайтинг або рерайтинг можна двома основними способами:

  • на спеціальній біржі статей;
  • у спеціалізованій фірмі.

Вартість послуг копірайтингу та рерайтингу відрізнятиметься в тому й іншому випадку, проте якість роботи та ступінь «захищеності» замовника також будуть різними. Статті, розміщені на біржах статей, підготовлені фрілансерами і можуть коштувати набагато дешевше текстів, написаних спеціалізованим агентством. Однак такі фрілансери не здатні надати гарантії якості – основний наголос робиться саме на низьку вартість роботи.

Звертаючись до професійної фірми з написання статей для сайтів на замовлення, ви отримуєте повний сервіс та можливість живого спілкування з виконавцем, а також швидкого припасування та адаптації матеріалів під ваші вимоги.

Що вибрати – копірайтинг чи рерайтинг?

Враховуючи все вище викладене, можна однозначно сказати, що вибір між копірайтингом та рерайтингом – це лише питання бюджету. Зрозуміло, копірайтинг кращий, але він коштує дорожче.

По суті, копірайтинг - це розміщення на своєму сайті унікальної корисної для користувачів інформації та ефективне просування в пошукових машинах, а рерайтинг - це спроба з мінімальними витратами просунути сайт за допомогою котенту, дотримуючись основних правил пошукових машин за унікальністю текстів.

Замовляйте тексти, що продають

Щоб кожна вкладена рекламу копійка приносила прибуток! Якщо ви розумієте різницю між текстом за 2 долари та текстом, що приносить дохід у 100 разів більший, ніж коштувало його створення, тоді послуга «написання текстів, що продають і PR», — саме для вас.
Ця послуга призначена для людей, яким потрібне написання рекламного тексту для сайту, комерційної пропозиції, інтерв'ю у формі запитань та відповідей, прес-релізу чи реалістичної біографії.
Людей, яких не потрібно переконувати у здібностях копірайтерів.

Хіба існує більш дієвий спосіб вкласти 100 доларів та отримати зростання доходів на 100%? Погодьтеся, це вигідніше, ніж купувати щоразу, 100 текстів по 2 долари і отримувати нульову ефективність.

Саме рекламний копірайтинг геніального Девіда Огілві допоміг Rolls-Royce у 1958 році збільшити продаж автомобілів компанії вдвічі. Це дійсно правда. Як і те, що я не Девід Огілві, а вам потрібний текст не для реклами Rolls-Royce. Тому вартість послуг хорошого копірайтера лише до 100 доларів за один повноцінний текст. Докладніше ціни відображені в розділі прайс-лист.

ЗАМОВИТИ!
UK