Гід по мобільному SEO

Кількість користувачів Мережі, що працюють з мобільних пристроїв, останні 3 роки щорічно подвоювалася і зараз вже перевищує 50% — тобто кожен другий запит або перегляд сайту йде з телефону або планшета. Тож увага фахівців та власників бізнесу до специфіки оптимізації під мобільні цілком обґрунтована.

Mobile-SEO

З 21 квітня 2015 року Google офіційно враховує сумісність з мобільними пристроями як один з факторів ранжування сайту в мобільному пошуку. Що це означає для власників сайтів та вебмайстрів? Все просто – якщо на мобільному сайт виглядає погано та незручно, його «викидають» із пошукових результатів для всіх мобільних пристроїв. Тобто будь ваш сайт №1 у видачі наскільки довго — він ним може і залишитися… тільки для стаціонарних ПК. І повністю «зникнути» для мобільних. А подивитися очима Google можна тут: Google — зручність перегляду на мобільних пристроях.

Для кращого розуміння, що вам варто робити в мобільному SEO - дивіться інфографіку (нижче багато картинок).

Guide-on-Mobile-SEO 1

ЗАМОВИТИ!
UK