З 1930-х американські компанії стали розуміти дизайн лише як зміна зовнішніх форм і використовувати його для просування своїх товарів на ринку. З того часу дизайн перетворився чи не головний інструмент маркетингу.
Завдання дизайну – залучити цільову аудиторію та підкреслити переваги продукції. Дизайн вже має і свою історію, яка пишеться з шедеврів дизайнерської діяльності – дизайн-ікон. Практика дизайну – художнє конструювання. Теорія дизайну – технічна естетика.
• знаряддя праці
• механізми
• побутова техніка
• мода та аксесуари
Основна його мета - привернення уваги аудиторії до конкретної інформації за допомогою зображення, що запам'ятовується. Виконує три основні функції: - допомагає компанії або її продукції виділитися серед конкурентної маси; інформує та роз'яснює; надає емоційний вплив.
• зовнішня реклама
• друкована реклама
• каталоги, брошури, буклети, календарі та ін. рекламна поліграфічна продукція
• мтоварні знаки та фірмові стилі
• сувенірна продукція
• упаковки, етикетки, обкладинки
• книги та журнали та ін.
• книжкові ілюстрації
• компакт-диски
• пластикові картки
• шрифти
• дизайн міського середовища
• архітектурний дизайн
• дизайн інтер'єрів
• світловий дизайн
• колористика та суперграфіка
• ландшафтний дизайн
• виставковий дизайн
У вузькому сенсі візуальне оформлення веб-сторінок. У широкому значенні - веб-розробка, створення сайту в цілому: проектування структури, навігації та движків сайту чи іншого об'єкта.
• корпоративні та промо-сайти
• магазини
• портали
• ігри
• інтранети
• фірмові стилі (логотип, бланки, конверти, ділові документи, візитки, сайти)
• дизайн церемоній
• дизайн інтерфейсів